fredag 27 februari 2009

Fredag och Let`s Dance




Idag tog jag med barnen och deras kusse till Tekniska Museumet, vi hade jätte trevligt. Träffade en kompis där med. Finns inte så jätte mycket mer att tillägga. I kväll är det Let`s Dance som i alla fall jag ska se. Sen ska jag nog gå å lägga mig, känner mig skit trött efter en dag på museeum. På söndag sticker jag och Elin och min syrra till Romme över dagen och åker skidor, jisses vad underbart säger jag bara. En liten nackdel bara, och det är att jag har så ruskigt jobbigt med pjäxor, får så satans ont i fötterna och benen domnar bort. Så är det väl när man är fet och ful. För det har ju deffinitivt blivit värre efter jag blev fet. Jag äcklas verkligen av min kropp. Så därför är det så bra att jag ska bli snygg. Jag har gått ner 4 kg nu, men man märker mest på centimetrarna, vilken skillnad asså REDAN efter bara två veckor. Snart ska jag gå in till grannen på Me and I party, jag ska inte handla nånting, det blir efter bantningskuren såklart. Nej nu måste jag dra. See ya folks

2 kommentarer:

  1. Bra Sarah forsätt i den takten bara!
    Åh, jag skulle vilja följa med dig Elin och Monika. Känner mig utanför, men det är väl bara att gilla läget.Man kan inte tvingas till att älska sina syskon...
    Puss I love you / Åsa

    SvaraRadera
  2. Härligt jobbat tjejen!! 4 kg det är inte illa! Va härligt att få komma ut och åka skidor, du som älskar snön.

    Kramz på dig / Nicki

    SvaraRadera