fredag 6 mars 2009

FREDAG det lär ju bli Let`s Dance...

Hej alla glada!

Snacka om en stressig fredag. Jag fick sovmorgon, verkligen underbart att få vila ut ordentligt. Sen låg jag i sängen skiit länge och kollade på nyhetsmorgon, det var en intervjuv med Fares Fares, shit vad jag gillar honom. Hans bästa film hittills är ju Kopps. Jalla Jalla är ju såklart också bra. Jag var på bio igår med min kära kusin. Vi såg "Män som hatar kvinnor" den var riktigt bra. Det var längesen jag såg en sån bra film. Den rekomenderar jag varmt. Igår var det träff igen med Xtra...och tametusan jag hade gått ner ännu mera, jiiihhuuuu. Så nu har jag tappat 6 kg. Är inte det bra jobbat. Det tycker i alla fallag. Jag känner mig stolt. Tänk att självförtroendet kan bli bättre av att bara gå ner lite i vikt. Hi hi hi....nej nu ska jag börja förbereda maten. Puss och kram hela dan......:)

3 kommentarer:

  1. Go go go Heja Sarah du é bra snart är du snygg å smal igen :) Då kanske du kan ha de där fina kläderna som du har på fotot här på bloggen ASG
    Puss I love you / Å <3<3<3<3

    SvaraRadera
  2. You go girl!!! Bra kämpat, finns risk att jag inte känner igen dig när jag kommer ner!

    Kramz och ha en härlig helg/Nicki

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vad kul! :0)
    Jag har också börjat träna och hoppas på att tappa några kilon snart. :0)

    /Charlotte OP

    SvaraRadera