tisdag 10 mars 2009

SNÖ !!!:) och Talang 2009


Som alla vet så älskar vi snön i våran familj. Men vi kan tyvärr inte gå ut och leka för ungarna är som vanligt sjuka. Elin är skit förkyld, och Rebecka har jätte hög feber och snorig. Själv sitter man här och pluggar eller försöker, man blir ju hela tiden avbruten med att sätta på kläder på dockorna, fixa hit och fixa dit. Men Fredrik kommer snart hem så jag har en liten chans att plugga till provet på torsdag. Jag hatar prov! Jag och Elin ska på Talang 09 ikväll, vi ska åka kommunalt dit sen hämtar snälla Fredrik oss. Det är inspelning på Vasateatern. Elin tycker verkligen det är såååå kul, vi har ju varit förut. Hon är söt, hon vill verkligen bli artist när hon blir stor. Rebecka vet jag inte vad hon kommer bli, kanske i sin mammas fotspår, jobba på sjukhus, hon har ju en del erfarenheter redan, hihihihi. Vissa människor föds med otur, som våran familj. Man är lite less på att allt går emot en väldigt ofta, det gäller ALLT. Men det finns självklart bra dagar med. Från och med denna vecka ska vi bara träffas varannan vecka på Xtravaganza, lite trist för det är ju en sporre att gå på träffarna. Sen vill man ju veta om man gått ner i vikt och så...men man får väl tro att man har det. Ha ha ha....på söndag fyller jag år, jag ska bjuda på lite plockmat, snittar och så, sen blir det naturligtvis fika efter. Ska bli trevligt men TRÅNGT. Vårat hus är ju sjukt litet, faan att man köpte detta hus kan jag tycka ibland, eller ganska ofta hehe.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar